ääntligen

hej hej kära läsare.. som ni  kanske ser har jag haft fullt upp med mitt jobb.. Allt händer så fort skall börja skolan på onsdag ,fick en värsta shock. : / kommer bli hur pinsamt som helst inte nog att det e en helt ny klass så e dem två år yngre en mig.. plus att jag har ett barn.. ja det skall bli spännande.. Sedan skall jag snart flytta med så det blir mkt nu i augusti.. jag o min sambo har nämligen brutit upp.. för att vi låg på olika mognads nivåer.. han var inte riktigt redo för o bilda familj.. men men inte skall man sitta å deppa för det det finns ju en massa fisk i havet :) jag hoppas att allt e bra  med er.. och ni får en uppdatering inom kort det lovar jag.. :) tja så lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0