stress

Tja vakna kl tio idag o kollade på mobilen ,då hade en mamma från mammagruppen skickat o undrat om jag ville komma o möta andra mammor så att barnen kunde leka....
Men problemet var att det startade kl 10.. Så jag skyndade mig upp o klädde på en tjurig tindra o åt.. Sedan hade jag tänkt o cyckla för den lekplatsen ligger ca 3km bort..
Tro fan inte jag hade glömt tindras hjälm på dagis, o nu var kl 10.30.. Ne så jag fick traska iväg..
 Men när vi väl var framme så kunde jag slappna av o dricka kaffe o tjöta.. Sedan bar det hemmåt..
O nu sitter jag här o har storstädat och håller på o lagar lite mat till min älskling..                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0