hej hallå

Ja nu e d måndag igen.. Har jobbat hela helgen jag stormtriva på mitt jobb, men ack lite otur jag fick jobba med en sommarvikarie som jag störde mig på.. Visst förstår jag att som ny förväntas det inte att man kan allt.. Men hon svansade runt mig hela tiden o hon körde saker på mina fötter( så dem värker en del). Ne säger jag hoppas jag inte får jobba med henne igen.. Som en vikarie skall man ju ta ett eget ansvar för man hoppar ju in för en ordinarie, man kan inte bara stå där o se helt borta ut.. Det störde jag mig på.. Sedan var hon så att hon sa till mig o göra saker som jag höll redan på med, hallå e hon blind lr vad... Ne vissa människor tål man bara inte...


Här kommer någon som jag verkligen inte kan leva utan..  
HAHA hittade en gammal bild på mig från när jag var 16....
sedan här är en bild på mig u ser ni skillnad...Ett barn o 4 år senare haha

Kommentarer
Postat av: ullrika

Oj så fin hon är!! - å du är också fin! Men trött..



Jämför inte med det som var. Se framåt!



Tjohoo!

2008-07-03 @ 00:32:30
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0