nybörjare

Hej hallå har varit på banken nu o skulle betala en räkning, men dem rådde mig till o skaffa internet bank.. så det har jag gjort nu . men gud vad smidigt allt blev när man skall betala.. Har varit ute en sväng med tindra idag, så hon har fått leka i sandlådan, men det gick en liten stund sedan blev hon utråkad. Så vi gick hem. Usch i morgon är det jobb och hela helgen.. men men man måste ju och jag trivs jättebra.. Det är bara jobbigt när man skall gå upp men sedan går det som smort.. Ne nu skall jag äta lite mat.. Vi höres

Kommentarer
Postat av: ullrika

Wuff! Har du klarat dig så här långt i livet utan internet-bank?! Jag är klart imponerad :)

2008-06-28 @ 01:02:10
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0