onsdag

Tja  har varit på bvc med tindra idag.. Det gick utmärkt hon följer sin kurva.. Usch jobbade dag igår, det gick hur bra som helst.. Har ju börjat jobbat riktigt nu.. Känner mig riktigt duktig. Vilken rolig helg jag har att se fram emot  :) jobbar hela helgen, men det blir ju bra med stålar.. så de e väl det som puchar en. Kom hem igår o min äskling hade gjort mat till mig, ( vad gulligt).  Pratade med min lillasyster idag , och hon har varit på en arbetsintervju idag, så hon har troligtvis fått extra jobb, är så himla glad för hennes skull..  Det är jävligt skönt o ha extrajobb, men hade ju velat ha fast jobb, men man måste börja någonstans lr vad säger ni!! jobba sig upp en grad..                                                                                        Ha det så bra så länge

Kommentarer
Postat av: HannaEllenor

Söder - Södemalm som är ett av snobbställerna i stockholm.. ;P

Men , hon hade bara fixat så vi fick komma först i kön (de är flera miljoner som står i kö för en sån lägenhet så man är körd om man står i kö) men ... vi var tvugna att köpa den för 2,5 mille.. noway..kram

2008-06-25 @ 23:20:09
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0